Museo LoPiù

Museo LoPiù
(Logo designed by Juan Carlos Cuba)

Translate

sábado, 1 de octubre de 2016

Andrés Do Barro - O tren

ANDRÉS DO BARRO (Ferrol, La Coruña, España, 1-10-1947 / Madrid, España, 22-12-1989): IN MEMORIAM

Recordamos el 69 aniversario natal del cantautor español Andrés Do Barro con su primer gran éxito, O tren, canción en gallego aparecida en single en noviembre de 1969. Do Barro falleció de cáncer hepático a los 42 años.

O tren
(Andrés Lapique Do Darro)

O tren que me leva pola beira do Miño,
me leva e me leva polo meu camiño.
O tren vai andando pasiño a pasiño
e vaime levando cara o meu destiño.
Alguen pode ser que me espere na estación,
na terra da felicidad.
E toudo o que sexa amor e paz
o atoupareí eu o tereí
ca miña moza no meu lar.

O tren que me leva camiña e camiña,
vai botando fume, corre pola via.
O rio va feito un mar de ledicias.
No tren pouco a pouco volto a miña Galicia.
Pasei molto tempo sen lar, lonxe de ti,
foron mil noites cheas de soidá.
Falando ca xente po las mañás
escoitarei e saberei
o que pasou polo meu lar.

1 comentario: